Dag 31

31 maart 2015 - Santa Catalina de Somoza, Spanje

1. Mery:
    31 maart 2015
    Oeffff, wat een prachtige foto's! En dan ook nog die zomerse omstandigheden. Eindelijk gerechtigheid. Bid ondertussen ook maar voor onze bijna weggewaaide zieltjes, want het houdt hier maar niet op met bulderen. Fijne avond en voor straks alvast welterusten.
  2. Ton:
    31 maart 2015
    Het verhaal van de bakker komt me bekend voor. Dankjewel dat je de zon naar ons toe blaast. Wat hebben ze in Spanje toch mooie kerken. Tot morgen.
  3. Wilma:
    31 maart 2015
    Mooie foto's apart die stenen die ze neer leggen.hier waai ik met Doedel van de ene kant naar de andere en maar hopen dat in het park de takken aan de bomen blijven zitten.Jaloers op de zon die jullie hebben.Vroeg opstaan heeft ook zo zijn charme' als je een mooie zonsopgang ziet.Vele groeten
  4. Thera brugman:
    31 maart 2015
    Fijne avond en je bent echt bevoorrecht dat je dit kan mee makën
  5. Els:
    31 maart 2015
    wat een bijzondere ervaring nu, met die witte pater, en met de bakker nog met André. kippenvel krijg ik daarbij, Doe het maar fijn op je eigen tempo en manier. Het belangrijkste voor jou is aankomst in Santiago.met of zonder rugzak. Wat een mooie dag voor jou en de anderen. Fijne avond en eet smakelijk straks.
  6. Lieke:
    31 maart 2015
    Heerlijk Agnes, zo'n positief bericht en vooral het gevoel bevoorrecht te zijn om daar te lopen en veel mee te maken vind ik heel erg fijn voor je. Dat is toch ook de bedoeling en niet alleen maar afzien. Ik hoop dat er meer van die dagen komen, dat maakt het lopen vast veel lichter. Dank voor je mooie foto's en berichten. Ik kijk uit naar de zonnestraaltjes die jij hier naar toe gaat sturen. Niet vergeten hoor !!! Bommelgroet, Lieke.
  7. Anneke zwijnenburg:
    1 april 2015
    wat een mooie verhalen iedere dag. ik heb ze allemaal gelezen en loop in gedachten stukjes met je mee.
    agnes, geniet ervan en met of zonder rugzak: voor mij ben je stoer. fijne dag morgen