Dag 39

8 april 2015 - Ventas de Narón, Spanje

1. Wilma:
    8 april 2015
    Wat fijn dat je je goed voelt het is ook een hele prestatie al deze weken.het zal wel wennen zijn als je terug bent het wordt een stuk drukker maar wij zijn er allemaal hoor en blij dat je er dan weer bent.Ik een paar dagen naar Cadzand geweest geen WiFi maar voor hier is dat wel zo rustig.Lieve groetjes
  2. Leny:
    8 april 2015
    Wat een bijzonder verslag deze dag. Dank dat je het met ons deelt. Lfs
  3. Mieke:
    Hoi Agnes,
    Zojuist even met Marianne gesproken en zij heeft me je blog gegeven. Jullie hebben al heel wat meegemaakt samen. Super van je dat je sl zover gekomen bent. Ondanks het af zien in soms hele primitieve herbergen , lees ik tussen de regels door dat je geniet. Fijn dat je kinderen komen, dan kun je samen Santiago bezoeken. Buen camino voor de laatste dagen. Ik duim voor je.
    Groetjes
    Mieke
  4. Mery:
    8 april 2015
    Haaaaa, het Grote Aftellen is begonnen! Je zou zeggen dat je daar onrustig van wordt, maar uit jouw verhaal proef ik heel wat anders: rust en kracht. Ga zo de komende dagen maar door. We leven nog steeds met je mee en zijn blij met de zon die je naar ons hebt gestuurd. Tot morgen.
  5. Yolande:
    Nog maar 77 km! Je kunt Santiago bijna zien liggen (en de wierook ruiken
    En als je zondag aankomt kun je gelijk door naar de hoogmis, zorg dat je niet te dicht bij het wierookvat gaat zitten...
    Nou meid, zet hem nog even op. Enne: leuk om te zien dat je de buff nog steeds gebruikt. Liefs van René en Yolande
  6. Marianne:
    8 april 2015
    Wat een mooi verslag, het straalt rust en tevredenheid uit. Mooi!
    geniet ervan. Zet hem op bij de laatste km ers.
  7. Marianne:
    8 april 2015
    Wat een mooi verslag. Het straalt rust en tevredenheid uit, mooi!
    Geniet ervan de laatste kilometers, vier dagen.

Marianne
  8. Arikus en Hanny:
    8 april 2015
    De verhalen zijn heerlijk om te lezen. En het belangrijkste, je lijkt de rust gevonden te hebben. Moet geweldig voelen voor je, met bijna het einde in zicht. Geniet nog maar lekker van de laatste dagen, ik blijf gewoon nog effies jouw mooie verhalen lezen. Groetjessssss
  9. Ton:
    9 april 2015
    Mooi verhaal Agnes. En dat dubbele gevoel. Blij dat je er bijna bent en ook het missen van de "ontberingen" straks. Fijn dat je maatje weer beter is. Fijne wandeldag vandaag.
  10. Celia:
    9 april 2015
    Wat zal je het allemaal ook gaan missen. Wandelen, op je zelf terug geworpen worden. Misschien ervaar je nu hoe je dit nodig hebt in je rouwproces. Geniet van het laatste stuk.