Dag 30

30 maart 2015 - Santibáñez de Valdeiglesias, Spanje

1. Mery:
    30 maart 2015
    Ha die pelgrima. Gewone lui hebben blaarpleisters op hun voeten. Jij op je rug. Maar een dokter met zo'n lange welluidende naam, die hebben wij hier in de Paisos Bajos niet. Al met al ga je weer als een speer en vreet je de resterende kilometers weg. Muy bien! Geniet van je lekkere wijn en de mooie binnentuin. Slaap lekker straks.
  2. Wilma:
    30 maart 2015
    Weer leuke foto's vandaag en mooi weer begrijp ik, beter dan hier.tja waar je allemaal geen blaren kan krijgen nooit geweten.
    Wel dan maar zonder rugzak je bent en blijft in mijn ogen een stoere meid dat je het allemaal voor elkaar krijgt.
    Lekker slapen en morgen mooi weer. Groetjes
  3. Arikus en Hanny:
    30 maart 2015
    Hoi Agnes. Ik heb de link van je blog afgelopen vrijdag van Mery gekregen. Heerlijk om te lezen hoor, al was een heel traject de achterstand van jouw verhalen in te lopen. Maar ik ben nu bij, en wat maak je veel mee. Gelukkig lees ik geen twijfel meer, dus stoppen is nu geen optie hè, ik wil nu ook graag alle resterende dagen jouw mooie verhalen lezen en de bijbehorende foto's bekijken. Want het is TOPPIE wat je allemaal doet, zo knap, pffff. Wens je dan ook nog veel plezier en het gaat je nu gewoon lukken hoor, de eindstreep te halen. Voorlopig zo wie zo 3 dagen om de pleister zijn werk te laten doen, en daarna weer gas erop, ha, ha. Op naar het volgende verhaal. Groettiesssss
  4. Els:
    hoi lieve Agnes,
    Een paar dagen je reis niet volgen, en het lijkt wel of ik alles
    gemist heb. Gaat het nu stukken beter begrijp ik . Je blijft voor mij zowiezo een "stoere zus" door deze reis te maken. en wat een prachtige foto's zijn er weer bij. Wat een indrukken doe jij op, voor mij al nauwelijks te bevatten. Van-morgen ben je in ieder geval met een prachtige ochtendzon begonnen, de rest van de dag ook veel zon en liefde voor jou en je reisgenoten. dikke kus els
  5. Ton:
    31 maart 2015
    Hoi Agnes, Ik kan je bijna niet bijhouden. Je loopt te hard! Ik loop wat achter met stukjes schrijven, maar ik heb het wel allemaal gevolgd hoor. Je gaat als een speer. En jij hebt erg mooi weer. Het is je gegund. Ik ben vanmorgen bijna in de sloot gewaaid. Het ging net goed. Het is hier bar en boos. Ontzettend veel wind. Jammer dat je de rugzak niet meer kunt dragen, maar fijn dat die rode plek niet iets ernstigs is. Misschien is het nu over een paar dagen wel weer goed. Groetjes ook van Coby en we kijken uit naar het nieuwe reisverslag.
  6. Thera brugman:
    31 maart 2015
    Hoi zes leuk die verhalen ik heb de link van Martien n Trees gehad. Succes verder blij dat t goed gaat.
    Hier waaien we echt van de fiets af .