Dag 46

15 april 2015 - Santiago de Compostela, Spanje

1. Nicole:
    15 april 2015
    Nu ben ik toch echt nieuwsgierig!
  2. Mery:
    15 april 2015
    Dag nette dame. Vertel het ons toch maar. We vertellen het heus niet door.
    Je hebt woord gehouden en veel zon hierheen gestuurd. De hele dag zomers! Maar je moet ook nog wat voor jezelf bewaren. Prettige avond!
  3. Celia:
    15 april 2015
    Spannend. Wat heb je gedaan? Misschien kan je dat vertellen op de maandagavond ?
    iedere maandagavond loop ik langs je huis. Kijk ernaar uit dat je weer thuis bent. Wanneer komen je kinderen? En wanneer vlieg je terug? Nog een gezellige tijd toegewenst.
  4. 15 april 2015
    Celia,
    Maandag as ben ik weer thuis en de thee staat klaar.
    Ook andere zijn vanaf maandag as weer welkom. Leuk om jullie weer te zien.
  5. Arikus en Hanny:
    15 april 2015
    Nog eventjes genieten dan, want de verhaaltjes blijven leuk om te lezen. En de kerk, ik heb ook een beetje dezelfde ervaring vroeger, ging er zoooooo graag naar toe, maar ook om hele leuke ondeugende momenten mee te maken, ha, ha. Genietse hè!!!
  6. Wilma:
    15 april 2015
    Wat gebeurd er allemaal in zo'n kerk?geen idee als braaf meisje ik hoor het graag een keer. Er komen nu wel heel andere verhalen boven water ?nog even en dan ben je pelgrim af of ben je dat voor het leven.
    Groetjes
  7. Leny:
    15 april 2015
    Kan me er wel wat bij voorstellen hoe dat vroeger ging in de kerk. Wij moesten ook dagelijks naar de kerk. En dan na de mis naar school. Wij zaten altijd in de tweede bank en het hoofd van de school zat in bank een. De juffrouw uit de derde klas zat in bank drie. We kregen geen gelegenheid om iets uit te halen. Ik vond alle verhalen uit het kerkboek en de bidprentjes prachtig om te lezen. Zo kwamen we de tijd wel door ......
    Wij genieten inderdaad van prachtig weer. Maar we verheugen ons er ook op om je volgende week weer te zien. Nog een paar nachtjes slapen. Lfs .....