Dag 34

3 april 2015 - Cacabelos, Spanje

1. Mery:
    3 april 2015
    Nou, dat is de vasten wel erg doorgevoerd, op Goede Vrijdag. Vervelend als je darmen zo opspelen. Ik hoop voor je dat de poeders snel helpen. Beetje eten moet toch wel, anders word je zo slap.
    Lekker uitrusten nu. En genieten van wat je ziet aan paasactiviteiten. Tot morgen, en toitoitoi.
  2. Leny:
    3 april 2015
    Net thuis uit Sevilla en lees je verslag weer. Meissie Meissie toch. Maar gelukkig dat je je weer ietsie pietsie beter voelt. Hoop dat dat goed gaat doorzetten. Daarom neem de dag maar zoals die komt, het is zoals het is. Wat fijn dat Anja in je buurt is en je mentaal ondersteunt. Wij doen dat op afstand.
    Wat die processies betreft, wij waren daar ook erg van onder de indruk in Sevilla. Prachtig ....
  3. Ton:
    3 april 2015
    Jammer Agnes. Ik hoop voor je dat je snel weer opknapt. Ja, dat heb je altijd. Neem je teveel mee, dan is het niet goed en neem je te weinig mee, dan heb je het nodig. Maar vaak helpen plaatselijke medicijnen beter is onze ervaring uit Egypte. En ja vasten en Goede Vrijdag. Dan moet het morgen een stuk beter gaan. Groetjes ook van Coby
  4. Marianne:
    Hallo Agnes,

Balen, lastig om tot rust et komen als je niet goed kan eten. Hopelijk lukt het vanavond wat fatsoenlijks te eten te krijgen. Ik vond het al lastig om alle kraanwater te mijden je moet zo gaan opletten.
    Zet hem op. Een goede nachtrust zonder jeukende schouder of darmen die van slag zijn.
    Groeten Marianne
  5. Celia:
    5 april 2015
    Rot dat je darmen zo van slag waren. Toch goed dat je die poeders niet meegezeuld hebt. Kan je overal kopen. Hoop dat je niet weer last krijg. Prettig paasfeest en volhouden voor het laatste stuk. Denk aan je.