Dag 41

10 april 2015 - Arzúa, Spanje

1. Mery:
    10 april 2015
    Het weer gooit dus roet in het eten, maar dat verhindert jullie niet om leuke gesprekken te voeren met andere wandelminnenden. Wie weet valt het eten vanavond ook mee, is wel vaker gebeurd toch?
    Ach, die Camino. Bijna klaar. Wat moet je straks zonder?
  2. 10 april 2015
    Dan beginnen we een Bommelse Camino!
  3. Lieke:
    10 april 2015
    Ik dacht : dat laatste stuk is een makkie nu. Niets is minder waar, of het weer of de slaapgelegenheid of misschien het eten is niet je dat ! Dus het blijft een echte pelgrimstocht en dat moet misschien ook wel. Dus sterkte met het laatste stuk Agnes, je bent er bijna ! Liefs en zet 'm nog even op.
  4. Arikus en Hanny:
    10 april 2015
    Wat gaat het nu snel zeg, het zit er al bijna op. Dit gaan we nog missen, ieder dag een leuk verhaal en foto's. Maar eerst maar genieten van de laatste dagen en op naar eindstreep!!

En ik zit hier met m'n zieke snotterhoofd het bericht nog eens over te lezen dat ik ingeloot ben voor de komende Nijmeegse Vierdaagse, hoe vind je die. Niet te geloven. Dit wordt voor mij tegen die tijd super spannend!!
  5. Ton:
    10 april 2015
    Je beleeft iedere dag weer wat anders. Met koeien aan de stok en veel mensen ontmoeten. Het gaat nu wel snel. Nog een paar kilometers. Je kunt toch niet indenken dat je al zoveel gelopen hebt! Succes morgen
  6. 10 april 2015
    Wat leuk Hanny dat je de vierdaagse meeloopt. Ik ga de 30 km nu voor de 7e keer lopen. Wie weet zien we elkaar in Nijmegen nog.
    In ieder geval kun je gaan trainen als je verkoudheid over is.
  7. Wilma:
    10 april 2015
    Zo zie je maar weer bij een stop ontmoet je leuke mensen.
    Ja dat wordt straks rondjes van 20 km met als einddoel Zaltbommel moet lukken met zo'n conditie.
    Genoten van de foto' s ik ga die straks ook missen.
    Succes morgen. Groetjes
  8. Hanneke:
    10 april 2015
    Wauw morgen de laatste loodjes. Wat een fantastische prestatie heb je afgeleverd als Pelgrim. Geweldig hoor dat je je niet door de tegenvallers gedurende de tocht hebt laten vellen. Morgen heb je de euforie dik verdiend. Hele fijne tocht morgen zal vast niet moeilijk meer zijn.
    Liefs van hier.
  9. Eline:
    10 april 2015
    Agnes, wat een prestatie. Kreeg met Pasen van Mery je logboek doorgestuurd en heb in twee rondes jouw " lange tocht " gelezen. Wat heb je dat invoelbaar , zintuiglijk beschreven. Het pad van een pelgrim voert niet alleen over rozen! Als het goed is lig je op dit moment al diep te slapen , en dan dat laatste traject : ervaar het voor 100 procent , ik hef op zondag het glas!
    Eline
  10. Els:
    Lieve Agnes,
    Wat een ervaring heb je opgedaan.
    Hoop dat je vrede mag blijven voelen.
    Jouw prestatie is een van bijzondere kracht, en doorzettings-
    vermogen.
    Voor vandaag wens ik je zonnige kilometertjes.
    Liefs en dikke kus, Els
  11. Marianne:
    Hoi

ik kan het verslag van vandaag nog niet vinden. Maar ik wens je een goede laatste etappe en dan aankomst in Santiago. IK hoop dat je je krachtige gevoel van de laatste dagen hebt kunnen vasthouden! En dat de camino dat heeft gebracht wat je hoopte. Geniet en ontdek wat het je allemaal heeft gebracht. Over ene paar dagen samen genieten met je zonen.

Marianne
  12. Yolande:
    11 april 2015
    Er komt nu een einde aan de tocht vol bijzondere momenten en herinneringen. We hopen dat je meer rust gevonden hebt rond het verlies van André. We zien elkaar binnenkort. Dikke kus René en Yolande