Dag 43

12 april 2015 - Santiago de Compostela, Spanje

1. Celia:
    12 april 2015
    Tof. Je hebt het gehaald. Geniet maar van de luxe van je hotel en van je kinderen die komen. Nog prettige dagen.
  2. Wilma:
    12 april 2015
    Ongelooflijk dat je het gehaald hebt wat een weken achter de rug mijn volle respect hoor.
    Ook wel fijn dat je weer gauw in Bommel terug bent kunnen we weer uit eten en alle verhalen live horen.
    Geniet van je zonen en tot gauw. Lieve groetjes.
  3. Leny:
    Gefeliciteerd kanjer!
    Met ingang van morgen zal het even wennen zijn maar met jouw jongens in je nabijheid zal dat zeker lukken. Hele fijne, goede en gezellige dagen met elkaar. Knuffel ....
  4. Lieke:
    12 april 2015
    PFFFFFF. effen n zucht Agnes. Je hebt het gehaald !!!!!!!
    Laat maar lekker op je inwerken . Rust .
    Geniet van de tijd dat je nog daar bent. Hier is t weer anders.(ook leuk hoor!)
    Liefs en tot binnenkort.
  5. Hanneke:
    12 april 2015
    Yeeeee. Toppie Alles gehaald. Cum laude geslaagd voor je zware missie. Wat een doorzettende pelgrim ben je geweest. Ik denk dat hierdoor weer een stuk van jezelf hebt teruggevonden knappe meid hoor Petje af.
    Dikke pelgrimskus van Paul en van mij .... Wij hopen binnenkort jou een keer weer ouderwets op de zaltbommelse koffie te zien en alle verhalen met je te delen. Xxx
  6. Mery:
    12 april 2015
    Wat een mooi besluit van zo'n mooie en zware expeditie. Geniet maar van de luxe en van je prestatie. We bewonderen je om je doorzettingsvermogen en we hopen je snel weer terug te zien.
  7. Sharon:
    12 april 2015
    Goed gedaan! Ben trots op je.
  8. Arikus en Hanny:
    12 april 2015
    Geweldige prestatie kanjer, je hebt het gehaald. Gefeliciteerd hiermee, en dat je er nog lang van mag nagenieten. Nu even wat luxe en morgen maar eens even shoppen, dat heb je wel verdient. Toppie hoor!!!!!
  9. Ton:
    13 april 2015
    Wat een enorme prestatie Agnes! De vierdaagse lopen vinden we bijzonder, maar dit! Bijna 800 km. met al die ontberingen. Daar zijn geen woorden voor. Echt topklasse. We gaan al je verhalen missen. Groetjes Coby en Ton