Dag 14

14 maart 2015 - Belorado, Spanje

1. Mery:
    14 maart 2015
    Belorado klinkt dus mooier dan het is. Iets van die koude wind bij jullie is hierheen gekomen, want op de dijk was het guur en winderig. Jullie hebben blauwe lucht en dat is altijd fijn. Gooi die handschoenen voorlopig maar niet weg. Koester je legging. Geniet maar van je rust en voor morgen alvast weer een fijne tocht!
  2. Hanneke:
    14 maart 2015
    Zo klinkt lekker fris allemaal. Zo te horen is je heup weer spontaan herstelt, ik hoor er niks meer over tenminste. Het is hier ook behoorlijk koud, dus blijf maar lekker daar, bij jou is de lucht in elk geval nog blauw....
    Liefs van hier.
  3. 14 maart 2015
    Mijn heup speelt vooral 's nachts op maar daar heb ik een hele serie pillen voor. Iedere nacht weer een andere
  4. Ton:
    14 maart 2015
    Hoi Agnes. Die koude wind heb je vast naar ons gestuurd. Alhoewel, hier waait ie uit het noordoosten. Dus dat kan eigenlijk niet. Gerard heeft vanmiddag een foto van ons (Henk, Gerard en ik) laten maken. Zal die straks wel sturen denk ik. Fijne dag morgen. Hoop dat het dan minder waait.
  5. Ton:
    14 maart 2015
    Ik zie net dat hij de foto al heeft doorgestuurd. Gerard is ook sneller dan het geluid. Die is niet bij te houden.
  6. 14 maart 2015
    Hoi Ton, ik heb al een foto van jullie 3 ontvangen. Super lief en fijn. Het weer zal waarschijnlijk de komende dagen niet beter worden. Na Leon kunnen wij nog sneeuw verwachten. Ik ga nog een pyamabroek kopen zodra ik iets zie. Dan loop ik met 3 laagjes kleding over elkaar en ik blijf dan warm. Ik had al mijn dikke kleding al opgestuurd (net als andere van de groep). We waren iets te optimistisch.
    Hoe gaat het met jullie kleindochter?
  7. Mery:
    14 maart 2015
    Dus binnenkort pyamadag. Hopla!
  8. Wilma:
    14 maart 2015
    Hoi Agnes, dat het hier koud is heb je al gehoord het houdt maar niet op wij verlangen zo naar een warme zon.
    jullie hebben al heel wat km achter de rug en volgens de foto met flinke pas de derde week in.
    Geniet en slaap goed ,groetjes wilma