Dag 15

15 maart 2015 - Villafranca Montes de Oca, Spanje

1. Ton:
    15 maart 2015
    Ziet er goed uit daar. Een 3 sterrenhotel voor pelgrimstarief. En sneeuw! Het is iedere dag weer anders. Hier is het erg koud. Goede zondag verder.
  2. Mery:
    15 maart 2015
    Stoere foto van jou aan het hoofd van de troep! En lekkere bakkertjes onderweg zijn ook niet te versmaden. Dus jullie gaan morgen weer de bergen in. Klinkt behoorlijk spannend. Hopelijk valt het pelgrimsmenu van vanavond mee. Dan kun je bodem leggen voor weer een flinke tocht. Veel plezier en succes!
  3. Wilma:
    15 maart 2015
    Bijzonder hoor het Weerd daar modder,sneeuw,zon en kou van alles wat.Hotel ziet er goed uit en knus die stapel bedden naast elkaar.morgen de bergen wordt een aanslag op je kuiten knap dat je het allemaal doet.De groep lijkt me ook gezellig.
    Groetjes Wilma
  4. Hanneke:
    15 maart 2015
    Zo nou ook nog sneeuw, is dat wel gebruikelijk joh daar voor deze tijd ? Dacht Spanje in de voorjaarszone zat....
    Nou even goed bijtanken he vanavond met diner dan heb je genoeg brandstof voor de bergen morgen slaap lekker en hoor je verhaal morgen weer
    Liefs van hier
  5. Celia:
    16 maart 2015
    Ik was een paar dagen achter met lezen. Nu vier dagen achter elkaar gelezen. Is heel leuk. Door de sneeuw, brr. Boffen wij hier met het weer. Komende dagen proeven we de lente. Zonnig en warm. Zo te horen niet bij jou in Spanje. Fijn dat je lichaam het goed aan kan. Je klinkt optimistisch. Houden zo! Groet, ook van Ron
  6. Gerard Bambacht:
    16 maart 2015
    De elementen houden je wel in beweging hoor! Maar dat hoort bij het avontuur he?! Lieve groet uit Bommel!