Dag 16

16 maart 2015 - Cardeñuela Riopico, Spanje

1. Nicole:
    16 maart 2015
    Whahahahaha dat zijn inderdaad de betere gesprekken en dan maar hopen dat die persoon of kleine voeten of een grote onderbroek heeft. Maar het lijkt me inderdaad meer "des pelgrims" om al die moderne communicatiemiddelen tijdens het eten even weg te leggen.
    Veel plezier in Burges mañana!
    Groetjes Nicole
  2. Leny:
    16 maart 2015
    Tjonge, tjonge als ik iedere dag toch lees hoeveel km jullie lopen. Wou dat ik jullie na kon doen. Maar met beperkingen in het linbkerbeen lukt dat never nooit niet. Vandaag hier ook heerlijk weer geweest. Ik ga dan maar lekker op de fiets, toch buiten en in beweging. Een mens moet roeien met de riemen die hij heeft. Als je het zo schrijft is het weer een luxe jullie onderkomen. Zal dadelijk thuis weer wennen zijn. Mooi he zoals je met weinig rond kunt komen. En terecht dat de phones en pads tijdens het eten niet gebruikt gaan worden. Zeer belangrijke onderwerpen die jullie te bespreken hebben maar ik neem aan dat er ook nog wat anders 'op tafel' komt.
    Voor straks Truste en morgen weer een super wandeldag. Hier wordt het ook prachtig weer.
  3. Sharon:
    16 maart 2015
    Als je maar niet je onderbroek als sjaal gebruikt ;P
  4. Mery:
    16 maart 2015
    Je gaat als een speer, beste Pelgrima. De kilometers alsmede de sterke verhalen over onderbroeken nemen toe. Daar kunnen wij dan weer van genieten! Blijf doorgaan. We willen alles weten over die diepgaande gesprekken aan tafel. Is er al bouillon getrokken van jullie sokken?
    Morgen op naar Burgos! Ik heb me laten vertellen dat dat een hele mooie stad is. Veel succes en plezier!!
  5. Wilma:
    16 maart 2015
    Fijn om te lezen dat je kunt genieten zowel van de omgeving als de plekjes waar je met André geweest bent.
    Met je been gaat het ook goed neem ik aan en je heup nog last?
    Morgen hier een lente dag dus genieten.
    Groetjes Wilma
  6. 16 maart 2015
    ik bedoel dat ik mijn handdoek als sjaal gebruik
    Ik heb niet zoveel schone onderbroeken (al naar Santiago gestuurd)
    Morgen shoppen in Burgos
  7. 16 maart 2015
    ik bedoel dat ik mijn handdoek als sjaal gebruik
    Ik heb niet zoveel schone onderbroeken (al naar Santiago gestuurd)
    Morgen shoppen in Burgos
  8. Hanneke:
    16 maart 2015
    Hmm dat zijn inderdaad wel diepgaande gesprekken hoor tjonge tjonge!!
    Nou ja zolang alles nog maar niet stinkt kan het nog wel. Gelukkig kunnen jullie overdag kilometers lang uitwaaien dankomen jullie fris aan morgen wel even wat mooie plaatjes sturen he van burgos. Slaap lekker en morgen fijne tocht
    Liefs van hier
  9. Els:
    17 maart 2015
    Heb je de hele dag gelopen en geklommen, mag je ook nog een stoel gebruiken om in je bed te komen. Lijkt me heel erg lastig als je "nog"spierpijn hebt.
    Fijn dat de temperatuur nu beter is.
    Fijne loopdag , en dikke kus els