Dag 17

17 maart 2015 - Burgos, Spanje

1. Mery:
    17 maart 2015
    Wat een prachtige foto's! Volgens mij is Burgos die extra rustdag wel waard. Even op verhaal komen na al die avonturen in de eerste etappe kan ook geen kwaad. Neem het er maar van. Wat goed dat je het voortouw neemt met zingen. Dat wordt vast een mooie verjaardag voor de nieuweling.
    Prettige rustdag!
  2. Lieke:
    17 maart 2015
    Agnes, heb jij mijn bericht van gisteren gekregen? Geniet nl ook van jouw reisverslagen.

Lieve groet, Lieke.
  3. 17 maart 2015
    Hoi Lieke,

Ik heb je bericht van gisteren gelezen. Heel lief je reactie. Ik kan niet altijd antwoorden omdat ik niet altijd WiFi heb. Lieve groet agnes
  4. Leny:
    17 maart 2015
    Leny (de nieuweling) zal zich thuis voelen als ze toegezongen wordt door jullie 'koor'.
    En is het gelukt bij de Zara? Zo zie je maar dat een mens met weinig toe kan. Zelfs de highlights van een stad gratis bezoeken.
    Voor zo een smakelijke maaltijd, daarna een gezellige avond en een goede nachtrust. Morgen grond weer op om de dag weer aan te kunnen.
    Knuffel .....
  5. Wilma:
    17 maart 2015
    Mooie foto op die bank en volgens de foto's prachtige omgeving mooi om voor ons allemaal zo mee te maken zonder van onze luie bank op te staan.
    Geniet van alles en zing ze.
    Groetjes Wilma
  6. Hanneke:
    17 maart 2015
    Zo wat een prachtige kerk en wat een prachtige binnenkant... Geloof dat wij ook maar eens snel die kant op moeten. Lekker ervan genieten morgen he jullie, dagje kunst smullen ter afwisseling van de mooie natuur is nooit weg. Liefs van hier