Dag 18

18 maart 2015 - Burgos, Spanje

1. Ton:
    Hoi Agnes,

Ook wel eens lekker om uit te slapen denk ik, want je zult meestal wel vroeg op moeten. Ja, het verhaal van het achterwiel komt me erg bekend voor. Andre kon dat heel smeuiig vertellen. Ik kan me voorstellen, dat het bij die bekende plekjes waar je samen geweest bent, moeilijk voor je is. En morgen weer een lange tocht. 20 km! En nieuwe verhalen, want je zult zeker wel weer wat meemaken. Tot morgen. Groetjes ook van Coby
  2. Mery:
    18 maart 2015
    Oh, wat een herinneringen. Geen wonder dat de tranen vloeien. Je hebt samen zoveel gedeeld.
    Laad je accu maar goed op, dan wordt de dag van morgen een succes. Prettige avond, plezier met jullie nieuwe reisgenote en alvast een goede tocht naar Hornillos toegewenst!
  3. Wilma:
    18 maart 2015
    Ja Agnes het is moeilijk met de herinneringen en ze doen zo'n pijn maar je hebt wel weer de kracht om verder te gaan en er ook van te genieten .
    2 stappen vooruit en af en toe weer 1 achteruit, maar je komt er wel emotioneel en in Santiago. Sterkte groetjes van W ilma
  4. Leny:
    18 maart 2015
    Hoop dat je kracht haalt en krijgt uit al die mooie herinneringen!
    Voor straks lekker slapen en morgen een goede wandeldag.
  5. Lieke:
    18 maart 2015
    EEN FIJNE EN WEER EEN ONVERGETELIJKE DAG MORGEN !!
  6. Carla Verhoeven:
    19 maart 2015
    Hee Agnes,
    ik wist niet dat je al onderweg was. ik spreek Yolande ook te weinig op dit moment en heb het op zich nogal druk. vertel ik allemaal nog wel. Zodra je terug bent, spreken we snel iets af enne.... disfruta en veel sterkte en succes met je doel!! Santiago!!
  7. Hanneke:
    19 maart 2015
    Traantjes mogen wel hoor,
  8. Marianne:
    20 maart 2015
    Hallo Agnes,

Je blog weer gevonden. kan ik je gewoon zo volgen of moet ik me ergens nog aanmelden. Ik ben ik nu volop aan het nagenieten. Heerlijk om de fotos op je blog te zien. ik heb er zelf erg weinig gemaakt. Mieke stuurt me vandaagd de fotos en het verslag door.

Buen camino