Dag 20

20 maart 2015 - Castrojeriz, Spanje

1. Leny:
    20 maart 2015
    Geniet maar weer lekker van een lekker idee en daarna een goede nachtrust.
    Zal zeker wennen zijn een nieuwe reisgenoot die niet hetzelfde idee heeft over een pelgrimstocht. Wellicht te idealistisch voorgesteld. Als je al met een koffer komt ipv een rugzak ......
  2. Wilma:
    20 maart 2015
    Rare mensen die Fransen.fijn dat je nu wat meer luxe hebt.Vandaag heb je veel km gelopen hoeveel stappen Zoë dat wel niet zijn, miljoenen denk ik.Op de sport hadden we het over een stappenteller vandaar.hoop dat denieuwe reisgenoot snel aan jullie lopen gewend is. Lieve groeten Wilma
  3. Mery:
    Goed dat jullie die fransozen hebben afgeschud. En een comfortabeler onderkomen hebben gevonden. Nu nog de nieuwe reisgenote leren wennen aan het looptempo, want het is niet fijn als je je voortdurend moet inhouden. Voor straks smakelijk eten en voor later: welterusten. Fijne dag morgen!
  4. Nicole:
    20 maart 2015
    Eet smakelijk en geniet van een snurk- en scheetloze nacht!