Dag 21

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Wilma:
    21 maart 2015
    Nog steeds koud zo te zien maar na een goed ontbijt is het een makkie om te klimmen en te dalen? Grapje hoor ik doe het van ze lang zal ze leven niet na.Knap hoor voel je ook weer dat je 2 kuiten hebt.Vandaag lente hoera maar ook hier nog steeds koud.
    Groetjes eet en slaap ze .
  2. Lieke:
    21 maart 2015
    Hoi Agnes, ik kan nu ook gewoon op jouw site kijken. Geweldig om jouw tocht te volgen. Zo moeilijk , had ik het niet verwacht.
    Agnes, ik denk dat het je in veel opzichten, erg veel zal opleveren. Misschien krijg je na al die inspanningen , wel rust daarna. Ik hoop t voor je. Je ziet, we leven allemaal mee en we delen de verhalen op de sport, waar ook iedereen benieuwd is hoe t met je gaat. Hou je goed en succes morgen weer. Lieve groet, Lieke.
  3. Lieke:
    21 maart 2015
    Ha Agnes, heb ik net een verhaaltje naar je terug geschreven en t is weer verdwenen. Misschien dat het te lang duurde voordat ik op versturen drukte. Een nieuwe dus !
    Ik zie nu jouw verhalen ook rechtstreeks. Waardevol om mee te mogen kijken in dit belangrijke stuk van jouw leven. Wat zal het je, in allerlei opzichten veel opleveren. Dat mag ook hé! Voor wat-hoort wat. Ik geniet en baal met je mee. Wens je een goede dag voor morgen. Lieve groet, Lieke.
  4. Mery:
    21 maart 2015
    Hola! Je bent in een soort kostschool beland, begrijp ik, met veel stapelbedden en weinig kraantjes. Nu ja, met antistinkshirtje aan geeft dat niet. Hoe gaat het met die apneudame? Niet van die helling afgerold? Gosjemijne, achttien procent. Ik zou geloof ik omlaag storten.
    Geniet van je pelgrimsmenu, ahum, en slaap lekker straks.
  5. Leny:
    21 maart 2015
    Dat ontbijt was n ieder geval 'niet afzien' ..... Ziet er erg goed uit. Je zult het stijgen en dalen wel voelen in de kuiten!!
    Geniet zo van de maaltijd, daarna Truste en een goede nachtrust. Morgen gezond weer op voor een nieuwe uitdaging!
  6. Ton:
    21 maart 2015
    Hoi Agnes, stijgen, dalen en niet zo'n klein beetje, harde wind en de kachel. Je hebt het allemaal beeldend weergegeven. Wat zul jij een conditie hebben als je terug bent! Groetjes en fijne dag morgen. Heb je de wind wel mee?