Dag 22

22 maart 2015 - Carrión de los Condes, Spanje

1. Wilma:
    22 maart 2015
    Wat een leuke en mooie foto' s en de senioren in Spanje aardige mensen.heel veel km vandaag grappig dat je dan 17 km een makki vind.morgen begint je vierde week goed hoor dat je steeds doorzet en als je terug komt zie je dan wel weer. Je kan het toch niet regelen.Lieve groeten van Wilma.
  2. Leny:
    22 maart 2015
    Lijkt me best heel bijzonder in het klooster waar jullie overnachten. Het nonnetje ziet er lief en kwetsbaar uit. En de slaapzaal is het aanzien meer dan waard. Hoop dat je ook op een lekker bed ligt en een goede nachtrust hebt.
    Voor morgen weer een heel zinvolle wandeldag.
    Knuffel!!!!
  3. Els:
    22 maart 2015
    Blijf je een geweldige STER vinden !
    De moed en passie om deze reis te maken.
    Vandaag alweer 22 km, en dat gaat maar door, iedere dag.
    Het klooster zal in ieder geval wel schoner zijn dan de over-
    nachting van de afgelopen week.
    Het is nu dus weer bedtijd voor je.
    Slaap lekker en alvast een fijne dag morgen.
    Dikke kus
  4. Mery:
    22 maart 2015
    Slapen in een klooster. Heerlijk ingestopt worden door de nonnetjes. Kan het beter? Fijn ook dat de kleren weer schoon zijn, dat geeft alweer een heel ander gevoel. Welterusten hoor en morgen weer een hele goede wandeldag toegewenst, met allerlei overpeinzingen die extra waarde geven aan je Tocht.
  5. Gerard Bambacht:
    22 maart 2015
    Je leeft volgens mij nu echt in een andere dimensie als ik je verhalen zo lees en de foto's bekijk. Echt heel bijzonder! Voel jezelf uitverkoren dat je dit beleven kan en mag, ondanks of misschien wel dankzij de moeilijke momenten!
    Het leven is de moeite waard!!! Fijne reis verder...
    Gerard
  6. Ton:
    23 maart 2015
    Hoi Agnes, excuses voor de late reactie. We hadden gisteren familiedag in de Achterhoek en we waren 's avonds pas laat terug. We begrijpen heel goed, dat het moeilijk voor je is. Vooral als de omgeving dan wat saai en eentonig is. Dan ga je je dingen afvragen. Waarom? En nog een keer waarom? Ik weet nog, toen ik het bericht van Andre's overlijden kreeg. Na een tijdje versuft voor me uitgestaard te hebben, hebben we toen een kaarsje opgestoken in de dichtsbijzijnde kerk. Waarom? Ik denk om sterkte te krijgen. En ik denk dat jij hier ook sterker uit komt. Je maakt zoveel mee. Soms ook echte ontberingen. En soms ook gewoon leuke dingen. En je maakt ook iets af. Santiago is je doel en dat ga je halen! En wij maken het allemaal mee. Soms vind ik de computer en alle techniek maar niets, maar soms.....is het toch wel handig. Fijne dag vandaag. Groetjes ook van Coby.
  7. Celia:
    23 maart 2015
    Heb je niet erg veel spierpijn in je kuiten van het dalen? Als dat uitblijft, ben je wel erg getraind!
  8. 23 maart 2015
    Na een stormachtige dag met veel sneeuw en wind zitten we nu in een hostal met een glas wijn. Het leven van een pelgrim is soms zwaar.