Dag 23

23 maart 2015 - Calzadilla de la Cueza, Spanje

1. Leny:
    23 maart 2015
    Ondanks minderde dagen toch positief blijven!
    Zal niet vertellen hoe het weer hier is. Hoop wel dat je vannacht lekker kunt slapen en morgen gezond weer op!
  2. Els:
    23 maart 2015
    Niets te beleven zeg je.
    Je doet het toch maar. en je zit al op de helft,
    Hoop dat het morgen weer goed zal gaan,
    Vanuit mijn "zonnige"kamer (alle lampen zijn aan)
    een dikke kus Els
  3. Marianne:
    23 maart 2015
    Het weer bljft toch erg wisselvallig daar in Spanje.Ik heb van anderen gehoord dat dit middenstuk echt een mentale uitdaging is. Zet hem op. Vandaag had ik 5 afspraken op mijn eerste werkdag ook een beproeving voor mijn wandelbenen.
  4. Mery:
    23 maart 2015
    Hoera! Je bent op de helft!! Vergeet die saaie weg en dat pokkenweer. Lekker wijntje drinken en daarna dromen van Leon. Er staat hier een hele batterij kaarsjes te branden. De heilige maagd krijgt alvast warme voetjes. Nu jij nog.
  5. Wilma:
    23 maart 2015
    Balen sneeuw, koud, wind en een saaie weg.Gauw slapen en morgen er weer tegenaan met misschien mooier weer.
    Je bent al een heel eind en steeds dichter bij het eindpunt.
    Groetjes Wilma
  6. Lieke:
    23 maart 2015
    Wauw, Agnes, dat is weer een prestatie , om onder deze omstandigheden gewoon door te lopen. Blik op oneindig........ ,Chapeau!!
    Het is nu aftellen geblazen.
    We blijven mee reizen. Liefs, Lieke.
  7. Hanneke:
    23 maart 2015
    Getsie wist niet dat er zulke saaie dagen tussen zitten, het lijkt Zaltbommel wel.....
    Nou ja die dag heb je al gehad nu, zullen we maar zeggen dus lekker wijntje er maar tegen aan vanavond en hup hup op naar morgen. Ik lees je morgen weer liefs van hier