Dag 25

25 maart 2015 - El Burgo Ranero, Spanje

1. Lieke:
    25 maart 2015
    Het einddoel is belangrijker dan wij Agnes! Ons zie je toch wel weer, wij lopen niet weg, we zijn er gewoon.
    Ik neem aan dat Leon je zoon is en dat hij n stuk mee gaat lopen. Tof ! En Thijmen je andere zoon ? Beterschap Thijmen !
    Het gaat goed Agnes,( nog even) volhouden!!!!! Op naar morgen.
    Eerst nog lekker slapen in je (luxe) hotelkamer. Goede keuze! Liefs en tot de volgende keer.
  2. 25 maart 2015
    Nee, Leon is een stad op onze route en Thijmen is mijn kleinzoon.
  3. Mery:
    25 maart 2015
    Hola, beste pelgrim. Nog eventjes en jullie hebben niet eens meer een gids nodig: je bereikt je dagetappe op eigen kracht!
    Raar van die wolken en de wind. Dat is hogere meteorologie.
    Heimwee is heel normaal. Maar je zet wel een formidabele prestatie neer. Geniet maar van je wijntje en je luxe kamer. En morgen weer een goede wandeldag!
  4. 25 maart 2015
    Ik krijg wel veel reacties op mijn verhaal. Zelfs mijn broer uit Italië meldt dat hij niet wist dat ik een zoon heb met de naam Leon. Misschien was mijn verhaal niet echt duidelijk.
    Leon ligt op de lijn naar Santiago en ongeveer 349 km hier vandaan.
  5. Wilma:
    25 maart 2015
    Gelukkig niet verdwaald vandaag.wat een gesjouw voor die mannen. De bagage is toch niet echt iets voor een pelgrim?
    Fijn dat er vandaag zon was hier alleen maar regen.Mery en ik missen je ook hoor maar we blijven trouw je berichtjes lezen .
    En van je avonturen genieten. Lieve groetjes
  6. Leny:
    25 maart 2015
    He kanjer, geniet van de luxe vannacht en voor morgen weer een inspirerende dag! lfs
  7. Hanneke:
    25 maart 2015
    Ja ja heimwee herken ik maar al te goed, maar als ik dan weet dat ik al over de helft ben dan is het wel vol te houden, dus ik hoop dat dat voor jou ook zo is! En het zou jammer zijn als je het nu niet even afmaakt, joh. Je bent al zooooo ver gekomen en elke dag spreek je ons toch even via deze route. Liefs van hier en spreek je morgen weer