Dag 25b

25 maart 2015 - El Burgo Ranero, Spanje

Nog even een toevoeging op mijn verhaal. We zitten nu in een klein café waar een super leuke vrouw en man de uitbaters zijn.

We horen net hun liefdesverhaal. Dat wil ik jullie niet onthouden.

De vrouw komt uit Bulgarije en de man is een Spanjaard, Ze hebben elkaar 3 jaar geleden ontmoet tijdens de Camino. Hij werkte in de keuken in een Albergue. De vrouw was getrouwd in Bulgarije en samen hebben ze de liefde van hun leven gevonden.

Zij vertelde dat als je tijdens de Camino een liefde ontmoet je daarna altijd weer terugkomt op de Camino. Onze gids hoopt nog iemand te ontmoeten dus misschien zijn wij nog getuigen van een opbloeiende liefde.

Prachtig verhaal toch. Zie de foto van het stel.

1. Mery:
    25 maart 2015
    Wat een leuk verhaal. Moet je die tortelduifjes zien. Romantiek op de Spaanse hoogvlakte. Had Mieke niet ook haar geliefde tijdens de Camino ontmoet?
  2. Wilma:
    Leuk verhaal uitbater vindt mooie vrouw.
    Wie weet voor de gids een schone Spaanse dame.
    Ogen goed open houden voor hem.
  3. 25 maart 2015
    Ja de reisleidster Mieke heeft ook tijdens een wandeltocht haar liefde gevonden,
  4. Els:
    26 maart 2015
    hoi Agnes, wat een heerlijk verhaal,
    Ben gisteren naar "De Late Rembrandt"geweest, in een woord
    grandioos. Prachtige etsen en schilderijen. Wij hebben genoten
    jammer dat jij er niet bij was. We zijn 3 uur onderweg geweest.
    (op de kaart stond 60 min.)
    Ik geniet ook van jouw reisverslag en de foto's
    Liefs dikke kus Els
  5. Sharon:
    26 maart 2015
    Ik ben op reis in Italië ook de liefde van mijn leven tegen gekomen. Hij is nu de vader van de gisteren besproken Thijmen!
  6. 26 maart 2015
    Wat je van ver haalt is goed en in dit geval nog een hele lieve jongen.