Dag 26

26 maart 2015 - Mansilla de las Mulas, Spanje

V

1. Mery:
    26 maart 2015
    Ha, dat lekkere eten, dat geeft een mens vleugeltjes! En dan ook nog heerlijke boterhammen voor onderweg. Dat verzacht de saaie route en het druilerige weer. Inmiddels is hier ook de herfst weer ingetreden, dus wij leven kleumend met je mee. Slimme, sluwe tip van die bagage op het extra bed. Ga ik ook eens proberen. Hasta la vista, pelgrima bonita!
  2. Wilma:
    26 maart 2015
    Wat een koningsmaal om jaloers op te worden en wat kan een mens genieten van een gebakken eitje.
    Fijn dat je weer een goed bed hebt verstand op nul als het plassen zich aandient.
    Succes morgen en hopelijk een gezelliger weg om te stappen.
    Groetjes
  3. Ton:
    Hoi Agnes,

Was net bij Gerard en die las al stukken uit je verslag voor. Nu zit ik thuis en heb alles gelezen. Je word helemaal gevolgd door heel veel mensen. Vanmiddag heb ik je route van vandaag ook even op de pc nagelopen via streetview. Ik kan me voorstellen dat het af en toe saai is. Maar richting kust na Leon ziet het er veel groener uit. Hier regent het de hele dag. Straks lekker eten hoop ik voor je. En tot morgen.
  4. Leny:
    26 maart 2015
    Jij hebt gisteren lekker gegeten, wij zijn vandaag ook verwend door de kok van de Grote Aak. Had geen zin om te koken ....
    Drink vanavond niet teveel dat scheelt een keer plassen.
    Slaap goed vannacht en morgen weer een goede dag. Lfs.