Dag 27 en 28

27 maart 2015 - León, Spanje

1. Mery:
    27 maart 2015
    Wacht even. Ik wil het graag begrijpen, maar wat heeft de heilige Antonius (die overigens altijd kan worden aangeroepen bij zoekgeraakte spullen) te maken met de dierenvriend Franciscus van Assisi? Ons Toontje en ons Franske zijn natuurlijk onze beste vrienden, maar samen in een en dezelfde herberg?
  2. Marianne:
    27 maart 2015
    Leon bereikt weer een belangrijke mijlpaal. Gelukkig klinkt het eten en het weer nu heel wat beter dan een tijdje geleden. Nu de herbergen nog. Ja raar als je zo alng al onderweg bent en je toch nog 19 dagen voor de boeg hebt.
  3. 27 maart 2015
    Ik heb Fanciscus van Assisi verward met Antonius van Padua. Zal wel door alle wind in mijn hoofd gekomen zijn.
  4. Wilma:
    27 maart 2015
    Fantastisch al die heiligen ze zijn altijd wel ergens goed voor,zeg ik als protestant.lekker zonnetje, lekker eten en een rustige slaapplaats hou het nog vol hoor je hebt er al 27 dagen opzitten dat klinkt leuker als nog 19 tegaan.Het is alweer weekend succes morgen.Lieve groeten
  5. Mery:
    27 maart 2015
    Net het Spaanse weerbericht bekeken, d'r hangt een knoeperd van een hogedrukgebied daar bij jullie. Dus dat zit wel goed morgen. Eerst lekker slapen, en binnen plassen, en dan de mooie stad Leon bekijken. Veel plezier!
  6. Hanneke:
    27 maart 2015
    ach den Frans, of den Antoon, ze hielden allebei vast veel van dieren!!!

En wat je heimwee betreft als je denkt dat je er wat aan hebt wil ik wel opschrijven hoe ik er altijd mee probeer te dealen....
    Ik hoor het wel als je het wil weten
    liefs van hier
  7. Helga:
    29 maart 2015
    Hoi Agnes, hoorde pas afgelopen vrijdag van je blog. Goed om je ervaringen te delen. Ga je verhalen vanaf nu volgen. Nog veel goede moed en mooi weer. Als je thuis bent heb je een karrevracht aan mooie erinneringen. Lieve groet, Helga