Dag 29

29 maart 2015 - Villar De Mazarife, Spanje

1. Wilma:
    29 maart 2015
    Inderdaad het kan niet altijd feest zijn dat gevoel heb ik vandaag ook veel wind en regen echt een sombere dag.wat raar die plek en pijn op je rug wacht er maar niet te lang mee en ga naar de dokter.Op naar de vijfde week knap hoor.lieve groetjes en een mooie dag morgen.
  2. Mery:
    29 maart 2015
    Vervelend van die pijn in je schouder, maar je hebt meteen de juiste maatregelen genomen wat betreft vervoer van je rugzak, goed zo! Verder is het natuurlijk een geweldige prestatie dat je al bijna dertig (30!!!) dagen aan het lopen bent en dat de eindstreep tot echt in zicht komt. Houd dat vooral voor ogen. We leven hier nog steeds mee en de kaarsjes zijn nog steeds niet op. Wat heerlijk van dat fruit. Morgen een goede wandeldag toegewenst. Met ZON.
  3. Gerard Bambacht:
    29 maart 2015
    Als het tijd wordt voor een lekkere massage, dan moeten we toch iets zien te regelen, Agnes! Zal eens op de kaart kijken of de route misschien toch niet stiekem in de buurt van Zaltbommel loopt! Haha!! Kun je niet ergens een keer een lekker warm bad nemen? Geen warmwaterbronnen langs de route toevallig? Goed uitrusten is ook wat waard!
    Hier stormt het gigantisch. Vandaag 17 km hard gelopen en bijna weg gewaaid, maar wel gaaf hoor!!
    Welterusten straks en veel succes morgen he!!
    Gerard
  4. Thera brugman:
    29 maart 2015
    Wat vervelend die pijn in je schouderbladen. Ik hoop dat t smel over zal zijn.
    Ik hoop dat je vandaag wat kan eten , waar je geen last van krijg.
    Sterkte en we lopen in gedachten met je mee!
    Liefs thera en theo xxx
  5. Lieke:
    29 maart 2015
    Agnes, wat een feest steeds, als jouw verhalen weer verschijnen.
    Soms begrijp ik t echter verkeerd en denk dat León ,een van je zonen is. Maar gelukkig krijg ik bij het sporten de correctie van Mery. Positief!! Zo zul jij ook wel eens moeten lachen als je dat leest.
    Ik hoop dat je buik weer beter aanvoelt zodat je weer kunt genieten van spijs en drank. En natuurlijk beterschap met je schouder. Ik kijk weer uit naar morgen, jij ook ?? Liefs, Lieke.
  6. 29 maart 2015
    Lig nu op bed en iedereen ligt al te snurken. Hoop dat ik snel in slaap val en met snurken het hoogste lied ga zingen