Dag 32

1 april 2015 - Foncebadón, Spanje

1. Arikus en Hanny:
    2 april 2015
    Lieve Agnes. Ik ga je natuurlijk meteen een berichtje sturen, wil liever niet dat je teveel heimwee krijgt, en steun ik jou vanuit Zaltbommel maar al te graag met berichtjes terug op jouw mooie indrukwekkende verhalen. Het blijven zo tussendoor moeilijke momenten, maar wat maak je ook veel moois mee. Als je eenmaal de eindstreep gehaald hebt, dan is dit een ervaring voor het leven, dus niet opgeven hè. Gewoon doorgaan een luxe pelgrim te zijn, lekker wifi adresjes zoeken en lekker alle reacties op je in laten werken en hopen dat je er de kracht uit kunt halen die je nodig hebt. Alle succes van de wereld met het vervolg van je tocht en kijk weer uit naar je volgende verhalen!!!!

Groettiessssssss
  2. Mery:
    2 april 2015
    Je wordt, nee wat zeg ik, je bent een echte keienbijter!
    Dat verhaal over die snurkende gids met twee jonge Duitse meisjes, je zou er een verhaal over moeten schrijven. Voor de Camino Express. Zoek maar gauw een wifi onderkomen, dan kunnen we weer heerlijk appen, mailen en jouw blog lezen.
  3. Mery:
    2 april 2015
    Een verhaal schrijven over een verhaal, dat schiet natuurlijk niet op. Enfin, je begrijpt het wel.
  4. Lieke:
    2 april 2015
    Agnes, voor nu een stevige knuffel en tot het bericht van morgen.