Dag 33

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Mery:
    2 april 2015
    Nog steeds stuur je prachtige foto's, maar gezien je beschrijving is het behoorlijk armoedig daar. Wat een tegenstelling met onze welvaart. Ik hoop dat de relatieve luxe van je hostal helpt om wat van je spanning kwijt te raken. Fijn dat Anja in de buurt is. Steun en toeverlaat.
    Smakelijk eten en een goede nachtrust toegewenst!
  2. Thera brugman:
    2 april 2015
    Fijne paasdagen en succes verder
  3. Wilma:
    2 april 2015
    Wat een armoede kun je je haast niet voorstellen vooral omdat het eigenlijk zo dichtbij is.fijn dat je weer een goed bed hebt dan gaat het morgen waarschijnlijk ook wat beter.de herinneringen met André zijn moeilijk ik begrijp dat zo goed maar hij zou trots op je geweest zijn misschien geeft dat een beetje troost.Sterkte morgen en hou je goed .lieve groetjes
  4. Ton:
    2 april 2015
    Begrijp dat het vandaag moeilijk voor je was. Emotioneel als je herinneringen achter laat en slecht slapen en dan ook nog zo veel kilometers wandelen. Maar een goed bed doet wonderen en je hebt aan Anja veel steun geloof ik. En het begint nu echt af te tellen. Wij zitten in Harderwijk en ik moet zo Zoë de fles geven en wellicht een schone luier om doen. Tot morgen en welterusten.